اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان : اخبار: ​پاسخگویی به 500 درخواست در میز خدمت الکترونیک اخبار - ​پاسخگویی به 500 درخواست در میز خدمت الکترونیک... بازگشت به صفحه قبل
تاریخ انتشار:1399/03/13
در اسفندماه گذشته انجام شد
​پاسخگویی به 500 درخواست در میز خدمت الکترونیک

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از پاسخگویی به 500 درخواست ثبت شده از سوی مردم در میز خدمت الکترونیک در اسفندماه سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، حمیده دهقانی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اداره کل تشکیل و در ذیل آن اقداماتت موثری تعریف و اجرا شد.

وی یکی از مهمترین اقدامات این اداره کل را تلاش برای ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و پاسخگویی به ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به حضور فیزیکی عنوان کرد.

دبیر ستاد پیشگیری از کرونا در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: قطع زنجیره ارتباطی  و کاهش تعاملات اجتماعی برای جلوگیری از شیوع این بیماری، رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارسال شده از سوی دستگاه های ذی ربط، ضدعفونی کردن پایانه های بار و مسافر از اهم اقدامات انجام شده به شمار می آیند.

وی تقویت بیش از پیش پاسخگویی از طریق میز الکترونیک  خدمت را یکی از اولویت های سال جدید در این معاونت عنوان کرد و گفت: با تامین زیرساخت های لازم خدمات بیشتری به میز خدمت الکترونیک اضافه خواهد شد.

دهقانی خاطرنشان کرد: ستاد پیشگیری ازشیوع کرونا در اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان تا پایان شیوع کرونا فعال خواهد بود.​

thumb-1
مشاهده ویدئو خبر        پرينت خبر  پرينت خبر  
Share on Google+
Share on Facebook
Share on twitter
مشخصات:
نظرات: *

کلیه حقوق سایت متعلق به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان میباشد .
طراحی و پیاده سازی "سامیکس"