اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان : اخبار: رضايت 85 درصدي مسافران از خدمات مجتمع هاي بين راهي استان اصفهان اخبار - رضايت 85 درصدي مسافران از خدمات مجتمع هاي... بازگشت به صفحه قبل
تاریخ انتشار:1398/11/30
رضايت 85 درصدي مسافران از خدمات مجتمع هاي بين راهي استان اصفهان
بر اساس نظرسنجي هاي انجام شده بيش از 85 درصد از مسافران و مراجعه كنندگان به مجتمع هاي بين راهي استان اصفهان از نحوه ارائه خدمات در اين مجتمع ها اعلام رضايت كردند در اين نظرسنجي كه به همت اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان و با همكاري شركت نظرسنجي دهكده پژوهش شرق در چهار مجتمع خدماتي رفاهي مستقر در راههاي استان اصفهان انجام شد نظرات تعداد 819 نفر از هموطنان استفاده كننده از اين مجتمع ها مورد بررسي قرار گرفت كه در نهايت 2/85 درصد از مراجعه كنندگان از خدمات ارائه شده در اين مجتمع ها اعلام رضايت نمودند مهندس شمعانيان مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان با اعلام اين خبر افزود : در اين نظرسنجي كه در مدت 5 روز و بصورت غير متوالي در چهار مجتمع خدمات رفاهي سان آرا واقع در آزاد راه اصفهان - كاشان ، مجتمع قائم مستقر در آزاد راه كاشان - قم ، مجتمع ستاره كوير صفاهان مستقر در جاده اصفهان - نائين و مجتمع شيراني مستقر در محور اصفهان - دليجان صورت گرفت 5/64 درصد از مسافران علت سفر خود را سياحتي و تفريحي ، 1/20 درصد شخصي ، 7/10 درصد زيارتي و مابقي دلايل ديگر عنوان داشتند وي همچنين گفت : دراين نظرسنجي 9/29 درصد از مسافران علت توقف خود در مجتمع هاي بين راهي را رفع خستگي ، 4/15 درصد استراحت و خواب ، 32 درصد سوختگيري ، 3/16 درصد خوردن يك وعده غذايي ، 7/15 درصد خواندن نماز و مابقي خوردن تنقلات اعلام داشته اند كه در موارد زيادي علت توقف ، كليه موارد ياد شده بصورت غير تفكيك نيز اعلام شده است در اين نظرسنجي كه كليه موارد موجود در مجتمع هاي بين راهي و بويژه وضعيت كلي و جزيي نمازخانه ، سرويس هاي بهداشتي و سرويسهاي غذاخوري مورد بررسي قرار گرفته ميزان رضايت پاسخگويان از وضعيت سرويس هاي بهداشتي 8/79 درصد ميزان رضايت مسافران نوروزي از وضعيت نمازخانه هاي مجتمع هاي خدماتي رفاهي 2/45 درصد و ميزان رضايت مسافران نوروزي از وضعيت غذا در مجتمع هاي رفاهي 8/59 درصد اعلام شده است گفتني است در اين نظرسنجي كه بصورت سئوالات باز و نيمه باز و بسته طراحي شده و بصورت ميداني مورد بررسي قرار گرفت پيشنهادات و ديدگاههاي متعددي از سوي پاسخگويان در خصوص بهبود خدمت رساني در مجتمع هاي بين راهي ارائه گرديد كه در اولويت برنامه هاي اجرايي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان قرار گرفته است
thumb-1
مشاهده ویدئو خبر        پرينت خبر  پرينت خبر  
Share on Google+
Share on Facebook
Share on twitter
مشخصات:
نظرات: *

کلیه حقوق سایت متعلق به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان میباشد .
طراحی و پیاده سازی "سامیکس"